Не ми давай любовен старт

Posted 23:00 by liviq in
Просто страст, страст ни гори,
под лъжичката пари.
Само страст е - кажи ми. Нали!
Която телата ни шари.

Няма обич в небето над нас,
от онази, която само раздава,
която не пита защо
поредна звезда е изгряла.

Която люлее луната във люлка
насред житния клас,
която пали сърдечни пожари
и изгаря тишината във нас.

Аз те моля, само кажи,
че поредната илюзия е това,
защото не искам обич такава,
която като свещ бързо гори.

Аз толкова се страхувам -
от онази, уж истинската любов.
Винаги започва с красиво начало,
а после... изведнъж ни гаси.

Просто страст, страст ни гори,
само страст е - кажи ми. Нали!
Не ми давай любовен старт,
защото не желая финала.

0 comment(s) to... “Не ми давай любовен старт”

0 коментара:

Публикуване на коментар

.

Create your own banner at mybannermaker.com!